Penyanyi : a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z #

lirik lagu action – lil’ wayne


go!
i’m in love with a beauty
she is a cutie
somebody say they saw us kissin’ in da movies
we had a drink or two
we saw rush hour two
then we went home and we made our own movie

[chorus:]
lights camera action ya dig?
lights camera action ya dig?
it’s showtime, it’s showtime, show me yours show you mine

[verse 1]
like oooooo it’s goin’ down in dis b*tch
like a boxer in the first round in dis b*tch
1-800 i would d*cky down in dis b*tch
uptown in dis b*tch don’t make a sound in dis shhhhh
now let me whisper in ya ear every single word your little ear wanna hear
flip ya body over have no fear
can i put my tongue here until you tear?
cry baby cry baby suck ya momma t*tty
you know i like dem old i might have yo momma with me
i like your girlfriend and your girlfriendses
honor my pole like a flag on da end b*tch

[chorus: x2]
lights camera action ya dig?
lights camera action ya dig?
it’s showtime, it’s showtime, show me yours show you mine

[verse 2]
i say ohh girl i love you so
oh ohh girl i love you so sike
but i don give a f*ck about a dog *ss hoe
but i dont give a f*ck about a dog *ss hoe
pop these pills take take this gl*ss
pop pop that p*ssy shake shake that *ss
and if ur p*ssy stank girl u kno u better dush it
ur nast girl now wash dat stanky funky funky p*ssy b*tchhhh
stop talkin that sh*t and suck a n*gg* d*ck for an outfit ha
and “i wear my pants below my waist and
i never dance when im this place cuz you and your man
be planning to hate im so hooddd”
and she likes it and when we f*ck im keepin on my nikes
ill tear dat p*ssy up ill tear dat p*ssy up
ima good looking rapper i aint tryna front
ohhh she p*ssy poppin on a handstand [x3]
and im the camera man

[chorus]

[verse 3]
cut, check the gates
wait, why wait?
when i can, just bend you over and do what i told ya
do what i wanna, do what i wanna
ya heard me, i gotta lie like ?? and now every once in a while her knees jerk
she forgets how to walk i better teach her
i got her walkin funny just tell em that your feet hurt
you’ll prolly see her on one of my t-shirts
i super soak a hoe skeet skeet skeet squirt
but dont worry cause if yall are like swingers
hey im high over features
haha new single, oh so now you single
you crazy, say da baby


| kumpulan lirik lagu lil wayne

Disclaimer: lirik lagu action - lil' wayne adalah properti dan hak cipta oleh pemilik / pencipta, dan disajikan untuk tujuan edukasi, promosi dan untuk penggunaan pribadi.


lirik lagu lainnya: